کاربردهایی فراتر از قفل کردن درب و افزایش امنیت برای قفل هوشمند!
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

حفاظت از منزل و ایمن‌سازی نحوه ورود به منزل و جلوگیری از سرقت، تاریخچه‌ای بسیار طولانی دارد؛ اما ورود تکنولوژی به حوزه ایمن سازی منازل، تحولی شگرف پدید آورده است. ورود اینترنت به حوزه اشیا و همه‌گیر شدن اینترنت اشیا، باعث شده است درها و قفل‌ها هوشمند شوند و از طریق اتصال به اینترنت، در طول شبانه‌روز، از وضعیت ایمنی داخل و خارج منزل، گزارش بدهند. درها مهم‌ترین عامل حفاظت شما، اعضای خانواده و اطلاعاتتان از دستبردهای احتمالی هستند.

اگر هنوز درهای منزلتان را به قفل هوشمند مجهز نکرده‌اید، بهتر است کمی بیشتر در‌این‌باره بخوانید، شاید تصمیم خود را برای هوشمندسازی قفل‌های منزلتان، زودتر عملی کنید.

خداحافظی با کلیدهای قدیمی و بازکردن در با ساعت مچی

همگرایی وسایل ارتباطی، زندگی را برای افراد پرمشغله آسان‌تر می‌کند. شما می‌توانید قفل‌های هوشمند را از طریق ساعت‌های هوشمند نیز کنترل کنید. تصور کنید زمانی که از خرید بازگشته‌اید و بدون نیاز به پیدا کردن تلفن همراه، با فشردن دکمه‌ی روی مانیتور ساعتتان، در را باز می کنید و وارد منزل می‌شوید.

مزایای قفل هوشمند در مقایسه با قفل کلیدی ( ۶ ویژگی مهم )

۵. قابلیت ارسال گزارش از وضعیت به درون و بیرون منزل

برخی انواع قفل‌های هوشمند همچنین می‌توانند تصاویر درون و بیرون خانه را نیز ضبط کنند و برای اداره‌ها، هتل‌ها و مکان‌های پررفت‌وآمد، گزینه مناسبی هستند.

با قفل‌های هوشمند، سفر کردن بی‌خطر است؛ زیرا در صورت بروز هر گونه عامل مشکوک، تصاویر و اطلاعات به صاحبان منازل مخابره می‌شود. همیشه ایامی در سال وجود دارد که ساختمان‌ها و شهر از سکنه خالی می‌شود و بسیاری با سرقت منازل و دارایی‌های خود مواجه می‌شوند. یکی دیگر از موارد کاربرد قفل‌های هوشمند، انبارهای محصولات است که با تامین امنیتشان، نیازی به استخدام نگهبان نیست.

با نصب قفل های هوشمند بر روی در منازل، اداره‌ها، ویلاهای شخصی، مغازه‌ها و… می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد و احتمال وقوع خطرات احتمالی را به حداقل رساند.

منبع:

https://ddlock.net/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/





:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند" خرید قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: